Interne communicatie Huib Koeleman strategieën, methoden en rollen

Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie goed te laten functioneren, zeker in tijden van agile werken. Het draagt bij aan een prettige werkcultuur, waar medewerkers zich betrokken voelen, resultaten halen en kennis delen. In dit vervolg op het boek Interne communicatie als managementinstrument geeft de auteur handreikingen om de interne communicatie in de organisatie te verbeteren: op medewerker-, team- en organisatieniveau. Het boek behandelt actuele thema's, zoals: het belang van engagement; internal branding; verandercommunicatie; de inclusieve organisatie. Daarbij kijkt de auteur over de grenzen van het vak: ook bevindingen uit de HR-, organisatiekunde en neuropsychologie komen aan bod. Bijbehorende website Op internecommunicatie-koeleman.nl vind je extra tips, achtergrondinformatie en opdrachten. Doelgroep Interne communicatie is geschreven voor hbo- en wo-studenten die dieper op het onderwerp 'communicatie in organisaties' willen ingaan. Dit boek is ook geschikt voor communicatie- en HR-experts die de interne communicatie in hun organisatie willen verbeteren.
0 van 5
€36,95
 Gratis thuisbezorgd
Op voorraad in
Webshop
Levertijd bij thuisbezorging:
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis (via thuisbezorging).

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
pro-mbooks1 : de-kler